Postup reklamácie:

Pri uplatňovaní reklamácie DODRŽUJTE prosím nasledujúci POSTUP:

1) Pošlite e-mail na našu adresu: SHOP@SPECIALNEECV.SK, kde uvediete Vaše meno a telefonický kontakt, na ktorom Vás zastihneme, názov výrobku, číslo faktúry a popis vady.

2) Do 24 hodín (v pracovné dni) Vám budú zaslané informácie o ďalšom postupe spolu s adresou na zaslanie reklamovaného tovaru.

3) Pošlite tovar na určenú adresu spolu s popisom vady a kópiou faktúry. Ak sa adresa, kam má byť dodaný vyreklamovaný výrobok bude líšiť s adresou na faktúre, je nutné uviesť aktuálnu adresu a telefonický kontakt.

Vo vlastnom záujme, pre urýchlenie reklamácie, prosíme zasielajte reklamované produkty na adresu, ktorá Vám bude zaslaná emailom.